FOODMASTER HEERHUGOWAARD

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1349 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Foodmaster Heerhugowaard. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 3:50 Voor de DERDE keer al miste we de saus bij de berenhappen, al waren deze ook niet lekker. Het leek alsof ze amper gebakken waren, de uien erbij waren nog rauw. De frikandellen speciaal waren te warm ingepakt en dus slap, net als de patat, viel erg tegen.
24 jun 2026 om 20:48 Patat met geen saus alleen een gesmolten brok kaas hamburgers waren prima
18 jun 2026 om 20:22 Bestelling was niet compleet, frikandel in kindermenu miste. 2x gebeld maar geen gehoor. 1x voicemail ingesproken maar hoor niks. Zeer telleurstellend voor een kindje
15 jun 2026 om 8:13 primma
8 jun 2026 om 20:17 De burgers waren erg droog en bevatte zeer weinig saus, wat achteraf maar goed: was ook echt niet lekker. 1e keer, maar nooit weer.
7 jun 2026 om 22:13 een heerlijk menu was het
26 mei 2026 om 21:04 Heerlijk gegeten. Top burger. Patat stoofvlees was lekker groot.
22 mei 2026 om 13:36 Heb heerlijk gegeten. Er is goed naar de opmerkingen gekeken. Wilde bijvoorbeeld de patat iets meer doorbakken hebben en hij was dit keer perfect! Super!!
18 mei 2026 om 16:54 Helemaal top!
10 mei 2026 om 21:28 snel bezorgd en lekker
5 mei 2026 om 15:32 Erg lekker, flinke hoeveelheid friet, bezorging op gekozen tijdstip. Erg genoten!
4 mei 2026 om 22:32 Patat was taai. Doordrenkt met (oud vet) althans zo smaakte het. Bah!